Kód: 506/18-4 506/18-5 506/18-6 506/18-7 506/18-8 506/18-9 506/18- 506/18-2 506/18-3 506/CIE 506/CIE2 506/CIE3 506/21-3 506/21- 506/21-2 Zvoľte variant | Značka: Mayo

Mayo trekingový elektrobicykel e-XR BASIC V

€949 €1 049 €1 149 €949 €1 049 €1 149 €949 €1 049 €1 149 €949 €1 049 €1 149 €1 149 €949 €1 049 od €949
3-5 dní 3-5 dní 3-5 dní 3-5 dní 3-5 dní 3-5 dní 3-5 dní 3-5 dní 3-5 dní 3-5 dní 3-5 dní 3-5 dní 3-5 dní 3-5 dní 3-5 dní Zvoľte variant
Veľkosť rámu
Farba
Modifikácia akumulátora
Zvolená varianta nie je k dispozícii. Reset vybraných parametrov.
Môžeme doručiť do:
30.9.2020 30.9.2020 30.9.2020 30.9.2020 30.9.2020 30.9.2020 30.9.2020 30.9.2020 30.9.2020 30.9.2020 30.9.2020 30.9.2020 30.9.2020 30.9.2020 30.9.2020 Zvoľte variant
Kategória: Elektrobicykle
Typ motora: Liberty
Umiestnenie pohonu: Predný nábojový pohon

Trekkingový bicykel s pomocným elektrickým motorom štandardne v prednom náboji, akumulátorom 36V/10,4Ah v zadnom nosiči, LCD displejom s ukazovateľom cyklofunkcií, ovládaním na riadidlách v šiestich úrovniach. Bicykel je osadený radiacim systémom SHIMANO TOURNEY s 21 prevodmi, V-Brake brzdami a je kompletne vybavený na cestnú prevádzku. Umožňuje prevádzku na asfaltových aj spevnených lesných cestách. Preto je mimoriadne vhodný na rekreačnú cykloturistiku aj pre ľudí so slabšou telesnou kondíciou. Dojazd bicykla je 30-80 km na jedno nabitie v závislosti na profile trate, hmotnosti jazdca, ako aj nastaveného stupňa podpory. K elektrobicyklu je možné doobjednať funkciu START-UP asistent, ktorá umožňuje pohon bicykla do 6km/h aj bez otáčania pedálov, aktivuje sa stlačením tlačidla na ovládacom paneli a umožňuje pohodlný rozbeh bicykla, ako aj pomoc pri tlačení bicykla do strmého kopca. Bicykel vyhovuje norme STN EN 15 194: 2017, tzn. že je možné ho prevádzkovať na pozemných komunikáciach bez potreby vodičského oprávnenia. Ovládanie bicykla je veľmi jednoduché, akonáhle začne jazdec otáčať pedálmi smerom vpred, pohybový senzor spustí motor a podľa nastaveného stupňa podpory dávkuje energiu do motora, čím jazdcovi výrazne pomáha pri jazde. Po rovine je možné udržiavať bicykel v jadzde iba pomalým otáčaním pedálov tak, aby snímač pohybu pedálov nepretržite udržiaval motor v prevádzke. Max. rýchlosť sa dá ovplyvniť nastavením vhodného stupňa podpory od cca 15km/h až do max. rýchlosti 25km/h v šiestich stupňoch. Pri jazde do kopca elektromotor výrazne jazdcovi pomáha prekonať stúpanie, pri strmších stúpaniach je však potrebné dodávať energiu šliapaním do pedálov, aj keď vo výrazne menšej miere ako na bežnom bicykli. Dojazd bicykla závisí od viacerých faktorov, ako napr. výškového profilu trate, hmotnosti jazdca a jeho podpory, nastaveného stupňa podpory, poveternostných podmienok a pod. Bicykel nie je vhodné používať na mokrej vozovke, za dažďa, alebo v snehovej kalamite. Pri teplote pod 5°C sa kapacita akumulátora znížuje o cca 20%. Akumulátor sa nabíja dodávanou automatickou nabíjačkou, pričom dobíjací cyklus trvá max. 7 hodín (pri úplnom vybití). Pri prevádzke bicykla je vhodné dobíjať akumulátor čo najčastejšie, časté hlboké vybíjanie má za následok zníženie jeho životnosti. Ideálne je dobiť akumulátor po každej jazde, alebo v prípade krátkych úsekov jazdy vždy keď úroveň nabitia klesne pod 50%. Akumulátor je možné nabíjať priamo na bicykli, alebo aj oddelene. 

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Pridať komentár
Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: